LCHF MY WAY!


MrsDee "LCHF MY WAY"
Den perfekta bloggen för dig som äter LCHF/LOWCARB eller för dig som
gillar att experimentera med mat och nya smaker.
Jag vill främst inspirera och dela med mig av recept.
Själv äter jag Liberal LCHF som ibland lutar åt LOWCARB då jag kanske inte alltid håller mig till LCHF:s "alla regler"
Jag har valt min livsstil för att må bra och för att få
bättre blodsockerkontroll då jag är
typ 1 diabetiker.
Det finns inget rätt eller fel
när det kommer till mat,
enbart du själv vet vad du mår bra av....

Kram Dee!!

lördag, augusti 15, 2015

Hamburger wrap!

Solen lyser himlen är blå!! 
Älskar att vakna till solsken! Behöver inte många minuter för att kvickna till.
Idag blir det bara mys med familjen i solen! 
Såna här dagar känner jag att det alltid finns ett litet problem?! Vad ska vi äta? Man vill inte stå inne i värmen och laga mat!! 
Visst man kan gå ut och äta! Men inte för jämnan! 
Då blir dessa Hamburger wrapsen toppen!! 
Vi älskar dom och det tar typ 30 min om ens det att göra till hela familjen!
Kan inte bli bättre! 
Problemet löst! 
Njut av livet och vädret alla ni där ute!
Här kommer receptet!


Hamburger wraps 

Omelett:
3 ägg
Salt 
Peppar
Stek upp i panna. Låt svalna lite! 

Stek upp hamburgare
Fyll omeletten med hamburgerkött, babyspenat, färsk basilika, gurka och Majonäs. Rulla ihop! 
Lunchen är serverad!
Smaklig måltid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar